söndag 17 maj 2009

THE WEEKEND!

Igår vaknade jag på de härligaste sättet jag vet, att pappa klippte gräsmattan. Jag älskar de, får sån härlig sommarkänsla. Sen luktar de så gott! Jag vaknade, åt frulle sen drog jag till stan och började fixa mig inför kvällen.. Eller såå enkelt gick de inte till..

När jagsatill pappa att vi skulle åka så tog han "leksaksbilen" vår lilla raggarbil, så tänkte först jag köra men ångra mig, vill inte förstöra den :p

Så börjar vi rulla, efter ett tag så börjar de låta lite konstigt.. sen helt plötsligt lägger bilen av!
Okej, ingen panik... den är bara lite seg tänkte jag...
Vi höll på i minuter sen insåg vi att de va slut på soppa.. okej, vi hade tur att bilen la av vid busshålplatsen som ligger vid Statoil! Pappa sprang dit, och under tiden sitter jag där helt själv! Hahha, de kom en buss och tuta på mig, men vafan skulle jag göra!? xD Tog kasnke 10 min tills han kom igen, oh herregud va jag skämdes, kändes så jävla löjligt! Haha


Jadu far...

Rescue!!

Sen väl hemma va de bara att börja, leta kläder, packa drickan och allt. Har fått en ny party väska! En rullande kyl-väska ;) DEEEENI! Kände mig jävligt het när jag gick där genom stan ;) 
Och inte för att de bara va min väska som drog up uppmärksamheten utan även Rebeccas kjol som bokstavligen flög up! Men tror ingen klagade direkt på de... ;)


Rebeccccis

De är en upplevelse


Mina vänner: (drumvirvel)  Snigeln & Dasken


BP1b, några av oss ;)

Väl framme hos Malin började vi med pajerna som va delicious sen ramlade de bara in människor :) LYCKAT! Inte nog med de så bor hon så himla fint med! Efter drog vi hem till mig, premiär sen den lilla incidenten.. gick bra, men vill ha de som de va förr, när man bara kunde bjuda hem vem som helst och bara röja! Får bli lite lugna fester nu med människor man känner tills grannarna ger med sig ;)
Nu idag har jag städat och ätit på Max med Murran, efter blev de lite amerikansk fotboll, vi fattade mycket ;) Så jävla skönt och ligga i "gräset", men de va en valross som distraherade oss kan jag säga imellanåt..

pözzen