fredag 15 maj 2009

Relax

Snart ska jag packa mitt pick och pack och flytta till blogg.se... är lite trött på min blogg. Så himla stökig nu och vill ha något nytt :)
Då är de underbart med vänner som Snigeln och Dasken, står upp i vårt och torrt (HAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAH) 

Just nu är jag hos papá i Sätra, precis grillat och allt så de blir 100% slapp kväll ikväll, imorgon blir de röj med brudarna så lunget förre stormen kan man säga ;)
Ända ångesten jag har är kläderna, som vanligt.. 


Vet faktiskt inte varför jag lägger ut denna smickrande bild,
men efter dom haffade min kamera så har jag en GIGANTISK mapp med cp-bilder
på gossarna, och på de sättet fick mappen även heta Cp:en

Förhoppningar tills imorgon: 
  • Sluta blåsa
  • Fint väder
  • Att mina ben inte ser ut som chickenlegs i kläderna
  • Och såklart, att pajerna blir lyckade ;)

pözzen