tisdag 5 maj 2009

050509

Idag skulle jag vilja va miljonär, jag vill köpa ny mobil (någon intresserad av en ny?), köpa p&l biljett, köpa en ram till mitt och antons fotografi till mamma, köpa present till Arnis mamma.. ja en massor! Hmm, ja men vad har hänt idag? Tråkig med skola, vad annars? Sen ble de stan med Rebecca och Sofie, satt på Blå Soffan (coffee house) åt mackor, saaaknat dom! De va mitt dagliga intag av mat förr i tiden. Satt där ett tag pratade om, eller nä de går vi inte in på. Därefter blev de fotboll igen! Kollade på watty n' Majsis premiär match på Strömvallen, och självklart vann dom! :D Duuktiga. Där satt Sofie och Rebecca ner coousade i en filt med godis, bort tagna skor... trodde att dom va på  bio. Medans jag och Joel härdade ut i kylan. Ja händer inte så mycket mer en tisdag för mig... eller har jag missat nått?.. Nääe..

Jaja nu ska jag sova..


Hade ingen fantasi..

pözzen