tisdag 12 maj 2009

Schullllllllllll


Alla mina små cp:en var hemma igår..  saknat er....

Sitter och planerar inför helgen med brudarna just nu, hoppas de blir lyckat! 
Och hoppas på bra väder! Vart tog de ivägen liksom? Dagen skolan började började de dåliga vädret...
Igår blev favorit i repris hos Emma! Blev bjuden på ljuvlig mat och glass! Jag och Matilda tog oss en "liten" promenad dit efter vår lilla runda på stan, letade efter tält som funkar till Pnl eftersom jag nu har bokat biljetttttt!!! :D LÄÄÄNGTA!
SÅ himla kul att träffa bruden igen, va ett tag sen vi verkligen va med varann. Jag menar, vi bor inte såå långt ifrån varann ;) 
Juste, haha kanske inte har en röd tråd mellan mina små texter med iallafall inom en snar framtid kommer jag byta blogg till blogg.se :) Om Erik helevte blir klar nån gång... Dom ska förresten dö idag så att ni vet... ska dränka dom på Fjärran...


bild sen i helgen, som om ni inte har sett dom...

pözzen