onsdag 13 maj 2009

Onsdag

Har varit en konstig dag idag känns de som. Vaknar upp samtidigt som de känns att jag precis gjorde de? Mamma smög in i rummet inatt runt halv 4 och sa att hon precis skulle åka till Turkiet... SNACKA OM ATT JAG BLEV AVUNDSJUK! Lite senare smsar hon när hon är framme och säger hur varmt och underbart de är... kiiiill me. Men inte såååå långt kvar tills vi åker tjejer ;) 



Så jävla het...

Hade idag Nationella proven som alla andra människor i Sverige, säger tack till att man inte sitter själv i ett rum.. haha ta de inte såå.. sååå hemskt va de inte ;)
Efter skolan blev de chilldill hos mig med brudarna, sen blev de äventyr för mig och Rebeccis.. går inte så djupare på de.. ni kommer tacka mig.

Nu är de tagg till helgen! Både fredag och lördag ;) Får även hoppas att vår lilla vän Watty får de kul i London! Jaja, de här inlägget tog typ en timme att skriva, har lite svårt att kolla på tv samtidigt.. därför blev de lite stökigt ;)

pözzen