söndag 3 maj 2009

Im alive!

Hoppa inte av stolen nu, men bloggen ska inte läggas ner! :D

Bara vart  ur dålig uppdatering här...
Ja vet inte vart jag stanna sist men sista april firades hemma i sätra! Ja, jag bor där också ;) För er som inte visste de, ibland glömmer jag själv!
Förutom att "männen" sög på att grilla, men de räddades med att Rebecca och Malin visade lite stake som "GRABBARNA" inte hade så fick alla sin mat till slut ;)
Kändes som jag spenderade hela min kväll i köket.. haha, pommes hit, bea dit, sallad hit och kiwi dit. Självklart hjälpte alla till! Men jag vafan i mej där hela tiden xD Haha
Fan va jag suger på att skriva, känns som de här inlägget blev jävligt tråkigt...

Iallafall så är Towhe hemma! Va hemma hos henne igår, och senast jag va där va 2dagar innan hon flytta till Åre! Sjukt, va där nästan varje dag innan, skit härligt att hänga vid poolen igen;)
Kvällen blev utanför Tant Grön, haah looodigt. Alltså inte hela kvällen, nån halvtimme, så jävla mysig trubadur! Sen gick vi (sofietowhe&matilda) hem till Matilda där några av brudarna var :)
Sen idag har jag jobbat!!! Fick extra jobb på Plantagen! Så himla skönt
12-15, niiice!
Så imorn blir de repris sen på Måndag börjar skolan, ska bli kul att träffa alla igen, inte lika kul att börja med allt igen dock... Ska nu också säga grattis till Snigeln och Dasken som har 3 år idag!!!! 
Fan vilken trött nacke jag är.. skit tråkigt inlägg. Alla som läser detta vet redan allt detta. Haha jaja, nu ska jag sova ska upp tidigt imon ;) Får se om jag får en lugn natt, brukar ju rammla in lite fyllesvin med sådär jämna mellanrum...


Typ så trött är jag nu...

pözzen