söndag 3 maj 2009

Söndag, därefter Måndag..

Jag är så himla glad att jag har fått ett litet extra jobb nu! Perfekta tider också, sen kommer jag en halvtimme innan jag börjar sen tar de en halvtimme tills jag går också så de blir en extra timme när jag "prickar ut" ;) Fast ibland vill man skjuta kunderna, nästan hälften av alla mina kunder kom tillbaxs idag!! De står en sak i butiken på skyltarna, men en annan sak är inknappad på datan.. och jag vet verkligen inte alla erbjudanden vi har! Sen är jag kass på blommor, alla frågar vilken jord, kan man plantera den ute?, kan den stå bredvid frukt osv.. hmm jadu, de undrar jag med ;) Alltså så blir de oftast ett högre pris vid kassan som jag ger dom än vad de IGENTLIGEN ska vara... sura bitterfittor, de handlar om 5,50!!!


Jaja, nu är de Söndag, och de menas att imorgon börjar skolan igen, ska både blir roligt och tråkigt. Har inte vart där på 2 veckor! 
Idag har jag jobbat, kekat på subban, åkt skåpbil och gjort om vardagsrummet :)
Ja mycket mer händer inte i mitt liv ;)
Jo förresten! Jag har fått ny säääääng! :'(!!!!!!!!!!!!!! Den är 5cm mindre xD Hahah, men älskade min förra säng, men när jag kom hem från jobbet va den väck! :'(


Bild sen igår, chill hos watty, ni behöver inte lägga ner
grym energi på att kolla på mina hamster kinder ;)
Haha, krävdes mycke till lunga där!


pözzen