fredag 15 maj 2009

Som de ska vara

HJÄÄÄÄLP! Matilda och Erik (snigeln&dasken) är dom största idioterna jag känner just nu...! Kom precis hem från Emma, jag och Matilda cyklade samtidigt så skrev jag till Erik på msn när jag kom hem så frågar han vart Matilda är.. de går ett tag så skriver jag och frågar om hon är hemma... Nej de va hon inte, jag smsar samtidigt som han säger att hon nog inte har pengar... nehepp.. pulsen stiger... så ringer jag.. så svarar de en grabb-gubbe med en sån sliskig pedofilisk röst i luren.. och säger att de är Simon Rönngren... 
WHATTA!!! Hon är otrogen, dom träffades på vägen, han ljuger om namnet, hon har ramlat på cykeln... allt detta bara flög genom huvet.. SÅ VISSADES DE SIG ATT DE VA ERIK DEN JÄVELN SOM SVARADE!!! DOM BÅDA LJÖG FÖR MIG, JAG TRODDE FAN HON HADE BLIVIT KIDNAPPAD/VÅLDTAGEN!  

Va påväg att klä på mig i mina tankar och började svettas som en gris, blev skit rädd... jäääävla idioter...!
Tur att dom fann varandra..


sommarbilder, men inte sommar värme...
kul att jag tog exakt samma bilder på blggen nu men jag orkar inte vänta på dom andra xD

Förövrigt har jag spenderat min dag med Matilda, gick ut och tog lite bilder i sommarvädret- som är lika- kyligt som på en vinter.. men de gick bra ändå! Ätit tacos har vi även gjort sen tog vi oss en tur till Emma där Malin också va, mysig dag/kväll :)
Imorgon blir de bara slappdag, behövs de med. Gå till skolan och kompletera upp lite saker sen bara hem och njuuuuta av god mat :)
Mamma är även i Turkiet och jag saknar henne i mängder! Bor i lägenheten helt själv nu...

pözzen